Pracovní náplň

  • aktivní denní řešení firemní a obchodní agendy společnosti (rozvoj obchodů u stávajících a nových zákazníků)
  • přímý kontakt se zákazníky – osobní, telefonický a e-mailový
  • komunikace se zákazníky, tvorba nabídek a kalkulací, poskytování informací zákazníkům o produktech, fakturace
  • administrativní podpora sales & support týmu
  • administrativní podpora marketingu a organizační zajišťování odborných akcí společnosti
  • vedení kompletní administrativy zakázek (příprava cenových nabídek, zadávání objednávek do systému, kontrola realizace zakázek)
  • spolupráce s výrobním oddělením

Požadujeme

  • minimálně ukončené SŠ vzdělání
  • aktivní znalost AJ slovem i písmem
  • praxe na obchodní pozici výhodou
  • pokročilou znalost práce na PC
  • dobré komunikační schopnosti
  • schopnost zorganizovat si vlastní práci, pečlivost
  • otevřenou mysl, pozitivní myšlení a zapálení do práce
  • schopnost týmové spolupráce
  • zodpovědnost, spolehlivost, pracovní nasazení, flexibilita, loajalita

Nabízíme

  • zázemí rodinné firmy s dlouholetou tradicí
  • příjemné pracovní prostředí s výbornou kávou
  • přátelský a milý kolektiv
  • služební telefon a PC
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní spoření
  • pololetní odměny
  • firemní akce

Kontaktujte nás

Zašlete nám svůj LinkedIn (nepovinné)

Zašlete nám svůj životopis

Napište nám na e-mail nebo zavolejte

jc-metal@jc-metal.cz +420 774 447 885